top of page

צועדים נכון (מי אתן נעלי צעד ראשון?)

״וכולם שמחים ופתאום איזה יופי הוא הולך לבד...״ (יהונתן גפן ,1985).

מזל טוב ! הקטנטן/ה התחיל/ה ללכת וההתרגשות בשיאה.

אז רגע לפני שאתן רצות לחנות הנעליים הקרובה לביתכן ,ריכזנו בעבורכן כמה טיפים לקניה חכמה ונכונה.

נכון ,כבר מאות אם לא אלפי מאמרים ,בלוגים וכתבות נכתבו בנושא קניית נעלי צעד ראשון, ולחדש הרבה בנושא אנחנו לא יכולות , אך בכל זאת החלטנו לרכז בעבורכן את המידע הדרוש לקניה נכונה על מנת לנסות ולהקל עליכן את הבחירה וההתלבטויות.

ראשית חשוב לדעת ,שלמרות ההתרגשות הרבה את הנעליים הראשונות מומלץ לקנות רק לאחר שלושה חודשים מרגע שהפעוט התחיל ללכת וביסס את ההליכה.

כיוון שאנחנו מתקרבות בצעדי ענק לחורף (תרתי משמע) והרצפה כבר קרה , קיימות נעלי בד רכות אותן ניתן לנעול לפעוט מצעדיו הראשונים (נעלי טרום הליכה).

עברו שלושה חודשים מרגע שהפעוט התחיל ללכת ? קדימה לעבודה ! אז למה חשוב לשים לב כאשר קונים נעליים ראשונות -

גמישות: על הנעליים להיות מספיק גמישות. ניתן לבדוק את גמישות הנעל בקלות על ידי קיפול עקב הנעל לכיוון הקצה. העקב מתקפל בקלות ? הנעל גמישה ! מידת הנעל:

על הנעליים להיות במידה הנכונה - יש לבדוק שיש מרווח של ס״מ בין הבוהן לקצה הנעל כאשר הילד עומד. יחד עם זאת חשוב שהנעל לא תהיה גדולה מידי ,כך שהילד לא יתקשה ללכת איתה ,תוכלו לבדוק זאת על ידי משיכת הנעל מהעקב. אם הנעל יורדת בקלות - היא גדולה מדי.

נוחות וצורת הנעל: כולנו רוצות לקנות לקטנטנים והקטנטנות שלנו נעליים יפות ומלאות בשיק וסטייל אך יש להקפיד קודם כל על נוחות (הכפכפים ונעלי הבלרינה יצטרכו להמתין לשנה הבאה). יש להקפיד שהנעליים סגורות בעקב ומחזיקות את הרגל היטב.

החומר ממנו עושיה הנעל: יש לוודא כי מדובר בחומר נושם, מאוורר וגמיש.

משקל הנעל: ככל שהנעליים קלות יותר כך הן לא יפריעו לקטנטן/ה בהליכה.

ריפוד פנימי וגימורים חלקים: שימו לב שהנעל מרופדת דיה בכדי שתגן על רגלי הבייבי ותהיה נוחה. כמו כן ,שימו לב גם לגימור הנעל (תפרים בולטים וכד') על מנת להבטיח נוחות מירבית.

אמהות מלבישות בשיתוף פעולה עם "צעד קטן"!

"צעד קטן" הוקמה כאשר עדי חיים גלעדי ,בעלת המותג ,חיפשה נעלי טרום הליכה לבתה שהחלה לעשות את צעדיה הראשונים ונתקלה במספר מאוד מצומצם ובמחירים גבוהים ,לכן החלה לייבא נעלי טרום הליכה בעצמה. עם הזמן נוספה דרישה מלקחותיה לנעלי צעד ראשון ,ולאחר חיפוש חוצה מדינות ויבשות מצאה את המותג - Jack&Lily. מעבר לעיצוב הכל כך מיוחד של המותג Jack&Lily , המותג מייצר נעליים בעלות גמישות ,נוחות מקסימלית וקלילות. ל-Jack&Lily יש שתי סדרות של נעליים לפועטות- הסדרה הראשונה My Mocs - נעלי צעד ראשון רכות ובעלות סוליה גמישה ביותר המתאימה המיוחד לקטנטנים שרק החלו ללכת (מגיעות במידה 18-22). הסדרה השניה My Shoes- מתאימות במיוחד לקטנטנים שכבר הולכים יציב ומגיעים בעיצובים קלאסיים של נעלי בובה לבנות וסניקרס לבנים (מגיעות במידה 19-24).

ועכשיו רק לחברות הקבוצה "אמהות מלבישות" הנחה עד לתאריך 10/12/2016 -

10% הנחה על נעלי טרום הליכה בהזנת קוד קופון - imahot_trom

15% הנחה על נעלי צעד ראשון בהזנת קוד קופון - imahot_firststep

ניתן להשיג בחנות האינטרנטית - www.smallstep.co.il או בהזמנה טלפונית - 054-7675047

ועכשיו נשאר לכן רק לבחור את הנעל המתאימה לכן ושיהיה במזל, כן?

צוות אמהות מלבישות זמינות עבורכן בכל שאלה :)

ליאור גרינברג

צוות אמהות מלבישות


You Might Also Like:
bottom of page