top of page

Night Sale Keds Kids IL

על ה-Night Sale של Keds Kids IL כבר שמעתן?!

אני מכורה ל-Keds... בכל ביקור בקניון אני לא מוותרת על הגיחה המסורתית לחנות של Keds, פשוט חייבת להתעדכן במבצעים ובקולקציה החדשה ויכולה להבטיח לכן שגם הפעם כמו תמיד היא מפתיעה.

ארבלול שלי לבושה בקולקציה של Keds

אבל בעידן של היום זמן הוא מצרך יקר. רובנו נשות קריירה, אמהות במשרה מלאה ומטלות הבית? לא נגמרות. אז למי יש זמן לקניון?! אז כמה טוב שיש לKeds אתר אינטרנטי סופר שווה בו ניתן להתעדכן ולבצע קניות לבייביז בנוחות מבלי לצאת מהבית. https://goo.gl/qwf0OS האתר האינטרנטי נגיש ונוח ואפילו מאותגרת טכנולוגית שכמותי מצליחה לבצע רכישה בקלות. המחירים באתר שווים במיוחד! הנחות בלעדיות, מכירות מוקדמות ופריטים בלעדיים. עכשיו מסתבר שבנוסף לכל זה Keds ממשיכים לפנק אותנו! ועכשיו אני חוזרת על השאלה מתחילת הבלוג- על ה-Night Sale של Keds Kids IL כבר שמעתן?! Sale לילי שווה במיוחד, לקנות בשיא הנוחות במחירים משתלמים במיוחד מבלי לוותר על האיכות והסטייל המהמם והמוכר של Keds. היום זה קורה! תרשמו ביומנים, תשימו תזכורות ותעדכנו חברות. Winter Night sale משתלם וסופר שווה בין השעות 18:00-08:00. מה בSale? פיג'מות ב-59.90, חליפות פוטר מהממות (באחראיות) החל מ-49.90, מעילים לחורף החל מ-59.90,שמלות פוטר ב-65 ש"ח, אוברולים לבייביז ב-55 ש"ח, פריטי אופנה נבחרים ב1+1 מתנה (!!!) ועוד הרבה מבצעים סופר שווים.

עכשיו רק נשאר להשכיב את הבייביז לישון להיכנס לאתר להצטייד ולהתכונן לחורף מלא בשיק וסטייל מבלי לרוקן את הכיס. אני כבר לא יכולה לחכות, ואתן?

אני מכורה ל-Keds...

הלבשה נעימה, ליאור גרינברג

צוות אמהות מלבישות


You Might Also Like:
bottom of page