top of page

סט נסיעות של גיטה – MUST לכל הנוסעים לחו"ל והמטיילים בארץ


אז אתן כבר יודעות שהתחביב שלי הוא לחפש טיסות לחו"ל. אני גם אגלה לכן שהסנדלר לא הולך יחף. כמו שציינתי בבלוג הקודם אני אוהבת לטוס לחו"ל ומנסה לנשום את אוויר הטרמינל פעמיים בשנה.


אני עושה גם קניות בחו"ל - בפעם האחרונה שטסנו לוורשה יצאנו עם מזוודה מלאה ומזוודה ריקה. חזרנו עם 2 מזוודות מלאות ועוד תיק גב מפוצץ! לעשות קניות בחו"ל זה כייף אבל צריך להכין מראש את המידה שתצטרכו כי לפעמים זה משתנה מרשת לרשת ולפי מדינה. במקומות רבים בעולם המידות הן פשוט האורך של התינוק אז קחו לכן מטר או שתקפצו לטיפת חלב הקרובה לביתכן ותמדדו.


בין כל הנסיעות והטרמינלים חשוב שיהיה סדר בבאלגן – ועבור זה יש לי את הסט המפנק לנסיעות של גיטה.







מה בסט שאלתן?

כיסוי לדרכון - אתן אף פעם לא יודעות מי עומד לידכן באיזה טרמינל במדינה רחוקה ואקזוטית. הכיסוי נותן לכן מקום מושלם לשים אין ספור דברים כמו הנייד, כרטיסי עליה למטוס, כרטיס נוסע המתמיד, תמונה של הפיצי/ת ופתק שכתבתן בו מה צריך לקנות הפעם (כאילו שזה כל מה שתקנו). לכיסוי יש מתלה מאוד נוח כך שהדרכון יכול להיות בהישג יד.

תג מזוודה – דבר ראשון בתג רשומים כל פרטי התקשורת שלכן. כולנו יודעות שלפעמים מזוודות אינן מגיעות ליעד בזמן ואפילו עלולות ללכת לאבוד בחלל האין סופי שבין הרגע שבו נתתן את המזוודות לבין הגעתכן ליעד. עוד דבר הוא שכל המזוודות נראות אותו דבר, אלא אם כן יש לכן איזה מזוודה בצבע ורוד זוהר עם מיקימאוסים (באמת איפה קונים כאלה?). אז הגעתן ליעד? ממתינות ליד הקרוסלה של כל המזוודות? יהיה לכן קל לזהות את המזוודה שלכן כי יש עליה תג מהמם של גיטה.


נרתיק אישי – כמה פעמים הגעתן לדלפק והתחלתן לפשפש בתיק "רגע הדרכון שלי (כי הוא בתוך הכיסוי המהמם של גיטה), הינה של בעלי ורגע רק שנייה... כן אני מוצאת... הינה בבקשה הדרכון של הילד". ואז הכרטיסים "כן... הדפסתי... שניה... זה פה... איפה שמתי את זה? אהה הינה בבקשה". אז אין צורך יותר בחיפושים. תיק אחד בדיוק בגודל המתאים לדרכונים, טפסים שהדפסתם בבית (אישורי טיסה / מלונות/ פרטי ביטוח וכו) ועוד. התיק מאוד נוח ובגודל מעולה גם כתיק איפור או למוצרי היגיינה.



ואתן שואלות את עצמכן: "אבל הכי חשוב, קניתי מלא בפריז! איפה אני מסדרת את כל החזרי המס שלי?" הנרתיק האישי מעולה עבור זה. הוא אתכן לאורך כל הטיול וכאשר אתן מגיעות לדלפק הכל במקום אחד: דרכונים, טיסות והחזרי מס.


את הסט המפנק ניתן להשיג: בחנות הסטודיו רחוב נמל יפו 30, 036315372, ובאתר- http://www.gittabags.com/he/product/gitta-trips-set


עכשיו רק נותר לרכוש סט נסיעה מפנק, איזה טיול קטן ולטוס לעשות קניות.

מתגעגעת לטרמינל... הוו ג'אטם איי לאב יו טרמינל!


עדי ב. זק

צוות אמהות מלבישות



You Might Also Like:
bottom of page