top of page

עטוף באהבה, כמו תינוק

אתן בטח מכירות את התחושה הזו, לאחר שתכננתן חופש, עשיתן בוקינג לטיסה וסגרתן מלון או דירה, יש לכן פירוט בטבלת אקסל של מה תעשו יום ביום, שעה בשעה בטיול הקרוב, כי הרי אנחנו חייבות להספיק הכל...

אז אתן מגיעות לחדר, עמוסות ורצוצות אחרי שחיכיתן שעה למזוודות, כי שלי הרי תמיד מגיעה אחרונה, כן? מתעדכנות בשירותי המלון וחושבות איפה בלו"ז אפשר לדחוף ביקור בספא ואולי איזה מסאז', נכנסות לראות שהאמבטיה לטעמכן, ואיזה כיף זה ראש גשם במקלחת...

ואז, נגלית לעיניכן, המיטה. מתיישבות לראות האם היא נוחה כמו שהיא נראית, ואיכשהו היא באמת תמיד שואבת, המצעים נעימים ומזמינים, הכריות רכות בדיוק במידה (מבלי להזכיר בתי מלון שמאפשרים לבחור את דרגת הצפיפות של הכרית), ולרגע אחד, שנמשך לפעמים שעה, שוקלות לשנות את התכניות, ולהישאר להתכרבל רק עוד קצת.

אז אצלי, אותה מלחמה עם עצמי תמיד. לקום, לא לקום, פחות שעה בפרימארק, והמצעים חמימים, כל כך נעים לי! למה בבית מלון אני ת-מ-י-ד ישנה טוב יותר?השאלה שמדירה שינה מעיניי.

מאז ומתמיד שמעתי מהורים צעירים כוותיקים על קשיי שינה של ילדים. תינוקות בפרט. וכל מה שרציתי היה לספק לאיתי את אותה חווית שינה נעימה שאני חווה בכל נופש מחדש.

האינטואיציות שלי הנחו אותי להחשיך את הבית בשעות הערב, לעבור לאווירה שקטה ורגועה, וסיגלנו לנו הרגל קבוע של מקלחת ואחריה אוכל ולישון כבר מאז שהיה בן שבועיים.

הפלא ופלא, בגיל חודשיים איתי כבר ישן לילות! בהתחלה חמש שעות, אחר כך שש, עד ללילה שלם. הו השמחה. אך כמובן, קפיצות הגדילה לא פסחו עלינו, גם השיניים לא, לפעמים גם רק הגעגועים להיות קרוב לאמא ואבא.

אז איתי מאוד אוהב לקפוץ לפעמים לביקורים ליליים במיטה של אמא ואבא. הוא ישן שם טוב יותר, מתעורר מאוחר יותר אל תוך הבוקר. מה הסוד? אשלם למי שיידע.

מתוך הרצון לשפר לו את חווית השינה גם במיטה שלו, תוך היזכרות שהסוד לגבי לפחות הוא במצעים, חיפשתי אחר המצעים המושלמים. אין חברה שלא פקדתי, אין הרכב בד שלא ניסיתי. ואז, כשכבר חשבתי שראיתי הכל, נתקלתי בסדינים למיטה של gitta באחד מכנסי הלידה אליהם ליוויתי חברה. מה אגיד לכן? התאהבתי!

ראשית, הצבעים הנעימים והכל כך מזמינים, לא מקושקשים מדי, לא צועקים מדי, פשוט נעימים לעין. שנית, כמובן 100% כותנה כל כך מושלמת שכשהסדינים יצאו מהמייבש שקלתי לחבר אותם יחד ולישון עליהם בעצמי. אז עשיתי הזמנה מכאן, והקסם הזה הגיע אליי עד הבית עם שליח.

לבסוף, קיבלתי ילד אחד מאושר, שלא זז בלי השמיכה הנהדרת, התואמת כמובן לסדין עם הג'ירפות האהובות עלינו כל כך - אם גם לכן בא מוזמנות להזמין מכאן .

מה אגיד לכן בנות, עברנו דירה לפני חודשיים, חששתי שגם זה ישפיע לנו על השינה, הוא גם נכנס עכשיו לראשונה לגן אז הרצון להעביר איתנו גם את הלילות חוגג... וטפו טפו טפו, כשהוא לא מתכרבל במיטה עם אמא, עטוף באהבה הוא ישן במיטתו, כמו תינוק :)

אם בא לכן גם ניתן לרכוש את המוצרים בלינק הבא-

לילה טוב 3>

שירי טל גזיאל


You Might Also Like:
bottom of page