top of page

קולקציית קיץ Minene 2017 – הצד שלו vs הצד שלה

מי לא מכירה את מיננה? כל אמא מלבישה מכירה את כל הקולקציות בעל פה. אז למי שלא חיה על הפלנטה בשנים האחרונות הנה סקירה קצרה של המותג -

מיננה הנו מותג מוביל של מוצרי טקסטיל שהוקם על ידי שלוש אימהות. אסטרטגית המותג כוללת שילוב של מגוון רחב של מוצרי טקסטיל מעוצבים תוך שמירה על איכות, פונקציונאליות ומחירים נוחים לכל כיס.

קפצנו בשבוע שעבר (שירי וליאור) לתערוכת ההשקה של קולקציית קיץ 2017 של מיננה והתעלפנו! מיננה ממשיכים להפתיע (כמו תמיד) עם קולקציית קיץ משגעת המשלבת בתוכה 20 לייניים של בגדים, מצעים, תיקים, אביזרי שיער, מגבות והרשימה עוד ארוכה.

מי שעוקבת אחרינו יודעת ששירי היא אמא לאיתיוש ההורס וליאור אמא לארבלול המשגעת ולכן באופן טבעי כל אחת התפזרה בתערוכה הענקית הזו לעיסוקה- ליאור לבנות ושירי לבנים. הצד שלו VS הצד שלה – מוכנות? התחלנו!

בגזרת הבנות התערוכה של קולקצית הקיץ לשנת 2017 של מיננה ממוקמת בהאנגר ענק ומהממם, ממש גן עדן לכל אמא מלבישה! הצבעוניות, העיצוב והקולקציה היממו אותי ואחרי שלקחתי כמה דקות להסדיר את הנשימה (טוב נו, וגם אחרי שבדקתי מתי אוכל לרכוש את כל הטוב הזה בחנויות וכמה שיותר מהר :) ) נגשתי למלאכה – לסקר בעבורכן את הפריטים המועדפים עלי.

פסח כבר כאן!

מיננה משיקה קו של קולקציית בת לא פחות ממושלמת בשם ME&I - שמלות מפונפנות ובגדים מעוצבים לאירועים (מי ביקשה בגד לבריתה ובת מצווש ולא קיבלה?)

כמו שידוע לכן, המותג מיננה הוא ממש לא רק בגדים... כולנו מכירות את הרפידות לעגלה , הנחשושים והשמיכות המעלפות של מיננה ועכשיו מיננה משיקה את קולקציית הפיקה- בד נעים בטירוף, אוורירי ומתאים בול לקיץ החם והלח הישראלי.

וכמובן שלא יכולתי לדלג על התיקים הנהדרים של מיננה בחרתי להכיר לכן את תיק "אוליביה" הלא פחות ממושלם! העיצוב הורס, נוחות ופרקטיות מושלמים, תיק סופר שיקי ומרווח (מגיע בצבעים- חול, שחור, כחול, אפור ואפור בהיר)

בגזרת הבנים חייבת לומר שהיה לי קשה שלא להתפזר, מי שמכירה אותי יודעת שאצלי אין הפרדה לבנים ובנות, אני קונה כל מה שיפה בעיניי לאפרוח שלי, כבר סימנתי לעצמי פריטים מכל 20 הליינים ללא הבחנה בין צבעים, רק בהתייחס למה שאני אוהבת (רמז? הכל). אז נתקלתי בהדפסים מהממים, גזרות סופר שיקיות ומתאימות כל מטרה - בין אם לגן, לאירוע, לפארק וכמובן לשינה. את המצעים של מיננה אנחנו כבר מכירים ואוהבים, כך גם את המגבות והשמיכות. לכן הייתי חייבת לגעת ולמשש כל פריט בקולקציה החדשה וחייבת לומר לכן שקשה יהיה להוציא אותם מהמיטה :)

כמה פריטים מתוך החליפות שאהבתי במיוחד

ואיזה כיף לכן, אלו שעדיין מלבישות בטווח המידות שבין 0-3 ל18-24, כי האוברולים בקולקציה החדשה הורסים את הבריאות

ואי אפשר לוותר על קצת אקססוריז לבנים ולחדרי הילדים

עוד פריט חובה שאם לא רכשתן קיץ שעבר, זה הזמן, אנחנו בקיץ פשוט לא יוצאים בלעדיו מהבית, משטח הפעילות המותאם לגינות, חולות ומה לא בעצם... בצבעים שאין מצב שלא תמצאי את עצמך:

עכשיו כל מה שנותר הוא לחכות ימים ספורים עד שהקולקציה תגיע לחנויות ולאתר, ולהסתער על הקולקציה המושלמת... אנחנו כבר לא יכולות לחכות! https://www.minene.net/

:) זה הולך להיות קיץ לוהט


You Might Also Like:
bottom of page